Jag sitter alltså just nu på jobbet , har satt ac:n på 30 grader & värmeluft . varför ? för att det är svinkallt ute & INGEN vill köpa glass så jag sitter bara still & läser min bok här .. slutar om sisådär en timme & fyrtio minuter & då ska jag äntligen få prata en stund med mamma & pappa . 
vad händer annars i mitt liv då kan man ju fråga sig ? jo jag håller just nu på att planera när jag ska flytta från lägenheten till familjen , verkar bli någon gång i slutet av maj . planerar även en resa till Sydney med Neil under maj månad . så nu har jag endel att se fram emot vilket är kul . har även tänkt att ha kvar mitt jobb på Fritz gelato när jag flyttar in hos familjen så jag kommer förhoppningsvis kunna spara ihop några dollar under den månaden . 
pratade Skype med emma häromdagen . pratade om min första helg när jag kommer hem & allt . jag ser fram emot min hemkomst så otroligt , att få träffa alla & bara få vara hemma en stund . 

jag har börjat äta så stöööört mycket mat , allt från brakfrukost till underbara desserter . så här kommer några av alla underbara saker jag fått ner i magen under senaste veckorna . 






Kommentera

Publiceras ej