18-20 maj var jag & Neil iväg till Sydney för att turista lite, tre dagar och en relativt stor stad med mycket att se gjorde att jag gick överdrivet många steg med converse på fötterna . högst troligen fick min resekompanjon höra alldeles för många gånger att jag hellre ville dö än att fortsätta gå för att det gjorde så galet ont i mina fötter och ben. Men nu såhär efteråt vet jag ju att det var värt det, och det var alltid lika skönt att komma tillbaka till hotellet på kvällen för att sträcka ut benen och sova. 
Det var fantastiskt roligt att äntligen få se något annat än Melbourne och att faktiskt få göra något mer än att bara vara i St Kilda. 
Vad som var toppen av resan var nog helt klart att vi båda hade med oss våra kameror och att vi båda tycker om att fota vilket gjorde att jag har fotat sådär mycket som jag faktiskt tycker om. Börjar bli lite småsugen på att hitta någon billig kurs här i Aue som det kanske går att få studentvisum till, men vi får se vad som sker. 
 
En fantastiskt fin kyrka i parken i CBD
 
harbour bridge
 
promenad fron Coogee beach till bondi beach 
 
promenad från coogee beach till bondi beach
 
harbour bridge
 
opera house of Sydney
 
 
 
 
 
 
 

Kommentera

Publiceras ej