alltså förlåt för min otroligt dåliga uppdatering, men jag försöker uppleva Melbourne för en gångs skull och få saker gjort. men vet ni vad? JAG HAR KÖPT EN BILJETT HEM!! Det går inte att beskriva den lycka jag känner över att få träffa alla där hemma igen, jag saknar alla så himla mycket och bara tanken att få träffas gör mig glädjande lycklig. Förhoppningsvis kommer jag mötas av två av mina bästa vänner på flygplatsen, dom kommer alltså vara dom första jag träffar när jag är tillbaka i Sverige, hur fantastiskt är inte det?? 

Annars rullar livet på i sin vanliga takt, jag jobbar på Fritz Gelato och är barnvakt en gång i veckan för min framtida familjs barn. Ska försöka planera in något att göra på onsdag för då har vi en heldag tillsamans att slå ihjäl. 
Ska försöka uppdatera mer frekvent, vi får se hur det går
Hej ! 

Kommentera

Publiceras ej