Här vaknar jag upp i huset & fryser, går upp & ska sätta på värmen & inser att det är 14 grader i huset. 14 grader !!! fattar ni hur kallt det är att ha inomhus ??? ute regnar det på eftersom det ska hinna komma ner cirka 30 mm regn under dagen. 
Jag har under mina senaste två dagar gått runt & försökt hitta något jobb, delat ut flera CVn & hoppas fortfarande på att någon ska ringa mig .. får ju rycket på att inte ha något att göra & när jag är jetlaggad så sover jag till sådär 15 eller 17 på eftermiddagarna för att jag ändå inte har något speciellt att göra . Nu är jag ju då visserligen vaken & har varit det sen klockan tolv, men jag tänker då rakt inte ta mig ut i detta regnet än på ett tag .. Egentligen behöver jag handla lite, men vi får se när jag tar mig bort dit bort. 
För övrigt händer det inte så mycket nytt här borta, jag börjar jobba med barnet i familjen på onsdag & kommer sedan ha onsdagar och fredagar tillsammans med henne som det ser ut just nu. 
jaha , tack för mig så länge

här är förresten Melbourne klockan cirkus 6.00 , var så otroligt härligt att få se & sedan landa i denna fantastiska stad . 

Kommentera

Publiceras ej