idag tänkte jag uppdatera min blogg, så jag skrev ett långt och informationsfyllt inlägg för att uppdatera er om vad som händer . tro skråen att allt ska försvinna då, jag kommer med samma information men lite senare när jag orkar skriva om allt. 
Veckan som gått har i vilket fall som helst varit den mest påfrestande sen jag kom till Australien, på alla möjliga sätt. Men nu är det fredag och jag är äntligen ledig hela helgen. 
Jag har fått ett litet extraknäckjobb varje onsdag från och med förra onsdagen dessutom, ska vara barnvakt åt en härlig tjej på tre år. Känns konstigt att få betalt för att leka med ett barn eftersom att det är något av det bästa jag vet, något som jag mår så himla bra av. 
Igår åkte jag dessutom till Richmond för att gå till Ikea och köpa lite svensk mat till påsk, råkade visst köpa en hel drös med höstkläder också eftersom det börjar bli SVINKALLT här enligt Aussisarna själva i alla fall (typ 10 grader). 
 
tack & hej för mig sålänge 

Kommentera

Publiceras ej