så här sitter jag nu på London Heathrows flygplats & väntar på att nästa flyg ska lyfta från marken & ta mig till Hong Kong. Min resa börjar nu igen alltså, för det är långt ifrån samma Melbourne jag kommer att komma till än första gången jag kom dit . Men det gör det ännu mer spännande att resa idag ! 
Så efter en flygresa på ungefär 29.5 timmar kommer jag landa i Melbourne & ta mig vidare till huset där jag ska bo tillsammans med Mor, Far & lilla tjejen i familjen. Det är också där jag kommer jobba två dagar i veckan med att ta hand om tjejen, städa huset och mest ta hand om det som behövs. Ska försöka hitta ett till jobb som jag kan vara på resterande 5 dagar i veckan så jag kan spara lite eftersom jag inte har några egentliga stående utgifter i Australien just nu. 
Den ständiga frågan jag får är "Hur länge ska du stanna den här gången då?". Så alla ni som läser här nu ska få svaret på den frågan; Jag har ingen som helst aning. Jag har ingen som helst aning om hur min framtid ser ut men jag vet att det ordnade sig senast jag åkte ner och kommer ordna sig minst lika bra denna gången om jag bara ser till att göra det bra. 
 
Så nu om en kvart kommer jag få reda på vilken gate mitt flyg går från (vilket jag även fixade en ny plats på med extra benutrymme för min ben är onormalt långa många gånger ..) & då ser jag till att ta mig dit . Måtte jag hålla mig vaken & inte missa flyget !
 
TJOHO 
 
okej detta är Stockholm flygplats, men jag var där för några timmar sen ....

Kommentera

Publiceras ej