här kommer för en gångs skull ett inlägg igen, allt är så mycket vardag nu så jag vet inte vad jag ska skriva längre . men nu äntligen börjar det hända lite saker, förra veckan var jag i Sydney (kommer upp ett inlägg om det senare) och nu till helgen ska jag flytta . känns galet att det redan är juni, att jag flyttar och kommer hem om en månad. 
Jag ska alltså flytta till en familj som bor ungefär 10 min gångavstånd härifrån, jag ska börja jobba som Au Pair där vilket ska bli fantastiskt roligt. Det är för samma barn som jag varit barnvakt till några gånger nu så jag vet ändå vad jag flyttar till. Så nu har jag packat en hel del av mina saker, känns riktigt konstigt efter att ha bott här i fem månader. 
Har dessutom kommit igång på gymmet nu, ett gym precis vid stranden med bästa utsikten och allting är riktigt fräscht. Känns skönt att försöka få till en vardag här med rutiner så jag kan känna mig som hemma här någon gång . 
Igår köpte jag en biljett tillbaka till Melbourne, hittade en relativt bra & billig biljett tillbaka med två byten och en restid på 30h. Kändes konstigt att köpa en tillbaka när jag inte ens kommit hem än, men vet att jag måste göra detta för att någon gång lyckas utvecklas mer. 
 
glömde ju förresten berätta att vi firade Majas födelsedag här den 11 maj, hipphurra vad kul det var att få fira hennes 20  levda år ! såhär såg det ut
 
 
 
 
 
underbar pannkakstårta som Felicia tillverkade till frukost
 
 

Kommentera

Publiceras ej