alltså åk inte till Australien om ni vill ha koll på eran framtid, och era känslor. För så många känslor som jag haft under den senaste veckan är inte mänskligt, och så många olika framtidsplaner jag har haft den senaste veckan är inte hälsosamt varken för mig eller mina medmänniskor. 
Jag har alltså gått ifrån att ha tre jobb till att, på en helg, inte ha några jobb varken här eller i Sverige. Det var kaos, för första gången i mitt liv förstod jag inte hur jag skulle få ihop mitt liv eller framtid. Men tackvare mina underbara arbetskamrater hemma i Sverige lyckades dom få ihop några timmar på mitt saknade jobb som jag inte vill något hellre än att komma tillbaka till. Jag ska helt klart bjuda dom på tårta när jag kommer hem. 
Så nu äntligen är det skrivet i sten, jag kommer komma hem åtminstone över sommaren och min födelsedag. 
Jag har även, som det ser ut just nu, en trialmånad för att se om jag kan få komma tillbaka i Augusti och börja jobba här igen. 
Jag har börjat skriva en lista över sånt som jag ska göra när jag kommer hem, en av alla punkter är att jag ska träffa alla människor som jag har saknat. Det är lätt den bästa punkten, hjälp vad jag har börjat längta till det nu. Att få njuta av sommaren igen, inget kommer slå sommaren 2014 men ska skråen se till att ta ikapp allt jag har missat och trycka ihop det på några veckor. Önska mig lycka till! 
 
att få stå i detta vattnet igen, att få njuta av vättern 
 
Visserligen kommer jag inte få avnjuta en till student, men jag ska få spendera en hel sommar med alla där hemma i alla fall

Kommentera

Publiceras ej