nu har jag äntligen kommit igång med livet igen efter en vecka av jetlag & allmänt opepp på livet för att man inte har några kompisar & jämför det med när man var hemma .. 
eftersom jag fortfarande inte har något jobb ska jag jobba Måndag-Fredag med barnet för att lämna & hämta henne från dagis . på timmarna där emellan ska jag försöka hitta ett till jobb så jag kan spara lite pengar så jag kan resa ut i resten av Australien snart . 
I förra veckan var jag på en Trial på en resturang men insåg ganska snabbt att det inte var så mycket för mig & jag tror inte dom vill ha mig heller . var dessutom på en intervju igår för en resturang på ett sjukhus som skulle varit tipp topp att jobba på men då fungerar det självklart inte med jobbet hos familjen . 
men nu är jag igång igen , sitter inne på Melbourne central & ska sätta igång med att söka jobb efter jag ätit upp min fruktsallad . 
tjock & hej ! 

här är vi , jag & mitt cv på lunchdejt tillsammans . 

Kommentera

Publiceras ej