156 dagar, det är så många dagar som jag har varit sambo med Maja, hur galet är inte det? jag har fått leva med min bästa vän i 156 dagar och nu helt plötsligt har jag flyttat ifrån henne. Det är en epok i livet som nu tog slut, men oj så bra det har varit och hur mycket jag har lärt mig. 
Igår klockan 10.30 flyttade jag alltså från lägenheten till några gator bort och familjen som jag ska bo och jobba med. Har dessutom äntligen packat upp alla mina saker och installerat mig helt i rummet. Jag är så otroligt taggad inför detta, nu hoppas jag bara att jag ska klara av det också . En annan ganska fin milstolpe idag är också att jag åker hem om en månad !! hur galet är inte det ?? ååh vad jag längtar efter att få komma hem , komma hem till mamma och pappa igen . Jo men ganska pepp på livet är jag idag, så nu ska jag nog lyfta på räva & ta mig iväg till gymmet och köra lite kondition (som jag hatar allra mest) . 
 
mitt nya hem , hej 
 

Kommentera

Publiceras ej