jag har varit i Sverige i ungefär en månad plus en halv månad . dagar som varit helt fantastiska . då är det dock rakt inte tack vare vädret för det har varit värre än i Melbourne där det har varit vinter, utan tack vare alla mina fantastiska männniskor jag har runt omkring mig. Vissa har jag träffat en gång, andra flera gånger & tre stycken har jag levt med mest hela tiden. Men jag har hunnit träffa så många, uppdatera mig själv på det som har hänt (vilket inte är så mycket..) & få all den energi som jag kan få av alla jag tänkt på och saknat. 
Men varenda en av er som har gjort denna sommar så bra får en stor fet ko-puss av mig, för det har varit underbart ! 
Jag kan inte rabbla upp alla olika händelser jag har varit med om, men jag har försökt fota endel så jag visar lite här med om det finns någon som kollar . 








Kommentera

Publiceras ej