igår åt jag all-you-can-eat-tacos, inte nog med det så fortsatte jag köpa in grejer efteråt när vi var på bowlingen, när vi var klara på bowlingen och jag åt av min choklad som jag köpt. Så nu ligger jag här i sängen och mår rejält illa, är ibland påväg upp för att spy men orkar inte gå upp så jag stannar kvar och allt stannar kvar i magen. 
Det som annars händer är att flygbiljett och hotell nu är bokat till Sydney 18-20 maj. Så igår satt vi och pratade om vad för planer som fanns för resan, det är alltså bara två veckor kvar & hjälp vad jag ser fram emot det nu ! 
Snart flyttar jag vidare till huset och familjen, öppettiderna på jobbet har gått ner så nu jobbar jag endast torsdag-söndag men mest hela dagarna också . 
Jag längtar hem så otroligt mycket just nu, alltså på riktigt . bryter ihop lite ibland, mest för att jag vill vara hemma i huset hos mamma och pappa. Det är bara 57 dagar kvar trots allt, och bara att få se mamma och pappa en stund gör allting så mycket bättre.
Det var väl allt för mig, tjohej

1 kommentarer

Anonym

06 May 2015 18:49

Hej hej! / stina

Kommentera

Publiceras ej