Om cirkus en kvart ska jag röra mig mot första passet på nya jobbet & tjäna mina första pengar här i Australien . Känns ganska gott . Har för övrigt bestämt mig för att skippa att betala skatt här & hoppas att jag inte går över gränsen , men vi får väl se .. 

Igår kväll så låg jag & tänkte lite för en gångs skull . Jag tänkte på hur skönt det är att få lite distans från Sverige & allt som har varit & hänt där. Att få släppa det som jag inte behöver ha i mitt liv & se till att arbeta med det jag faktiskt behöver i mitt liv. & att vara här, på andra sidan jorden på ett ställe där jag inte känner NÅGON . alltså det är fantastiskt , på riktigt . Jag är anonym, jag får vara anonym när jag går på gatan & inte en enda bryr sig om vad jag håller på med. Alltså jag blir så lycklig när jag tänker på det, vilken skillnad det är från allt som varit innan. 
Självklart är det många där hemma som jag ändå saknar & jag kommer att komma hem så småningom. Men nu tänker jag vara anonym ett tag & bara få njuta av att jag får vara jag utan att någon lägger sig i. 

Pratade förresten ett bra tag med denna tjejen igår kväll , åååh vad glad man kan bli av att Skype finns . 

1 kommentarer

Marie

19 Jan 2015 17:23

Halloj !!!
Hoppas din första dag på jobbet varit bra😄skönt o höra att du njuter av dagarna 😄kram💕

Kommentera

Publiceras ej